بایگانی‌های استان خوزستان - صفحه ۱۷ از ۵۲۲ - پایگاه خبری تحلیلی حاشیه خبر

۰۲اردیبهشت
بهسازی و تعریض محور ایذه &#۸۲۱۱; مرغا با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات

بهسازی و تعریض محور ایذه &#۸۲۱۱; مرغا با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان ایذه با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی محور ایذه - مرغا گفت: بهسازی و تعریض این محور نقش موثری در افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای دارد.
۰۲اردیبهشت
پیش‌بینی بازگشایی محور اندیکا &#۸۲۱۱; مسجدسلیمان تا عصر امروز

پیش‌بینی بازگشایی محور اندیکا &#۸۲۱۱; مسجدسلیمان تا عصر امروز

مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با تلاش شبانه‌روزی راهداران، عملیات ریزش‌برداری در محدوده چشمه گدار با سرعت در حال انجام است و این محور حداکثر تا عصر امروز بازگشایی خواهد شد.
۰۱اردیبهشت
چگونه مخابرات ایران اعتماد را در دل جنگ‌ حفظ کرد و درس‌ هایی برای آینده آموخت؟

چگونه مخابرات ایران اعتماد را در دل جنگ‌ حفظ کرد و درس‌ هایی برای آینده آموخت؟

وقتی سایه‌ ناامنی و جنگ تحمیلی رژیم صهیونی _ آمریکایی بر کشور عزیزمان افتاد، به ویژه در جنگ رمضان، ارتباطات را با چالشهای جدی روبه رو کرد. در حالی که بسیاری از زیرساختها در معرض تهدید بود، شرکت مخابرات ایران در یک مأموریت حیاتی، کوشید تا پایداری اعتماد را در دل این ناپایداریها حفظ کند.

۲۹فروردین
لزوم استمرار ورود آب به تالاب هورالعظیم

لزوم استمرار ورود آب به تالاب هورالعظیم

معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست، بر لزوم استمرار ورود آب به تالاب هورالعظیم برای جلوگیری از سرایت آتش‌سوزی در فصل گرما تأکید کرد.
۲۸فروردین
سامانه بارشی از فردا وارد خوزستان می‌شود

سامانه بارشی از فردا وارد خوزستان می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: استان از اواسط فردا تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد و وقوع رگبار، رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای در بسیاری مناطق محتمل است.
۲۴فروردین
کشف و ضبط بیش از ۳۲ هزار لیتر سوخت دپو شده در منطقه اهواز

کشف و ضبط بیش از ۳۲ هزار لیتر سوخت دپو شده در منطقه اهواز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از کشف بیش از ۳۲ هزار لیتر سوخت دپو شده در منطقه شیبان اهواز با هوشیاری سپاه و کارکنان این شرکت خبر داد.
۲۴فروردین
اولین اهدای عضو سال ۱۴۰۵ با پیوند اعضای بدن نوجوان اهوازی انجام شد

اولین اهدای عضو سال ۱۴۰۵ با پیوند اعضای بدن نوجوان اهوازی انجام شد

مسئول مرکز فراهم‌آوری اعضا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از انجام نخستین عمل اهدای عضو در سال جدید با پیوند اعضای بدن نوجوان اهوازی به بیماران نیازمند عضو خبر داد.