بایگانی‌های استان خوزستان - صفحه ۱۵ از ۵۲۲ - پایگاه خبری تحلیلی حاشیه خبر

۰۸اردیبهشت
تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه تولید در شرکت نفت و گاز مارون / رامین حاتمی: صنعت نفت در جنگ‌ تحمیلی اخیر حماسه آفرید

تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه تولید در شرکت نفت و گاز مارون / رامین حاتمی: صنعت نفت در جنگ‌ تحمیلی اخیر حماسه آفرید

🔹جلسه پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون (مربوط به نیمه نخست سال ۱۴۰۵)، با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیران ارشد این مجموعه برگزار شد.
۰۸اردیبهشت
کاشت ۵۰۰۰ نهال بومی توسط نفت و گازمارون

کاشت ۵۰۰۰ نهال بومی توسط نفت و گازمارون

مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکشنبه 6 اردیبهشت از کاشت 5 هزار نهال بومی( گرمسیری متناسب با آب و هوای خوزستان) به مناسبت روز زمین پاک خبر داد.
۰۸اردیبهشت
شتاب‌بخشی به زنجیره تولید در شرکت مسجدسلیمان مستلزم همکاری همه‌جانبه و تمرکز بر میادین مستعد است

شتاب‌بخشی به زنجیره تولید در شرکت مسجدسلیمان مستلزم همکاری همه‌جانبه و تمرکز بر میادین مستعد است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در جلسه پیش‌بینی پنج‌ساله بهره‌دهی چاه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، با اشاره به جایگاه راهبردی این شرکت در صنعت نفت گفت: شرکت مسجدسلیمان به لحاظ فنی دارای مختصات متمایزی است؛ چراکه در کنار میادین قدیمی، از ظرفیت میادین جوان و با پتانسیل بالا برخوردار است که این تلاقی، فرصتی استثنایی برای توسعه هم‌زمان در هر دو حوزه نفت و گاز فراهم آورده است.
۰۸اردیبهشت
تولد نخستین گوساله گوزن زرد در کرخه

تولد نخستین گوساله گوزن زرد در کرخه

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خوزستان گفت: شرایط زیستگاه کرخه مناسب زادآوری است و نخستین گوساله گوزن زرد ایرانی سال ۱۴۰۵ در این پارک متولد شده است.
۰۸اردیبهشت
آغاجاری قطب جدید گازی مناطق نفت‌خیز جنوب

آغاجاری قطب جدید گازی مناطق نفت‌خیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد که شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در آینده نزدیک به قطب گازی مناطق نفت‌خیز جنوب تبدیل می‌شود.
۰۸اردیبهشت
اعزام ۳ فرنگی کار خوزستانی به برزیل

اعزام ۳ فرنگی کار خوزستانی به برزیل

سه فرنگی کار در وزن‌های ۷۷، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم به همراه سرمربی خوزستانی به مسابقات جهانی ورزش‌های مبارزه‌ای دانشجویان در کشور برزیل اعزام می‌شوند.
۰۸اردیبهشت
خروجی سد دز به ۹۰۰ مترمکعب رسید

خروجی سد دز به ۹۰۰ مترمکعب رسید

فرمانداری اندیمشک اعلام کرد: خروجی سد دز تا حدود ۹۰۰ مترمکعب بر ثانیه افزایش یافته است؛ از شهروندان به ویژه کشاورزان، دامداران و مسافران خواسته شد از حریم رودخانه دوری کنند.