بایگانی‌های استان ها - صفحه ۴ از ۶۵۴ - پایگاه خبری تحلیلی حاشیه خبر

۲۶خرداد
صالحی: حادثه لامرد نمادی از مظلومیت مردم ایران و حماسه مقاومت در برابر دشمن است

صالحی: حادثه لامرد نمادی از مظلومیت مردم ایران و حماسه مقاومت در برابر دشمن است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل حمله موشکی دشمن در لامرد، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در جریان تجاوز اخیر، این حادثه را روایتی از مظلومیت ملت ایران و در عین حال جلوه‌ای از حماسه، ایستادگی و مقاومت مردم دانست و بر ضرورت ثبت و تبیین این رخدادها برای نسل‌های آینده تأکید کرد.
۲۶خرداد
«هلیا» دوباره دیده شد؛ سرنوشت دو توله در هاله‌ای از ابهام

«هلیا» دوباره دیده شد؛ سرنوشت دو توله در هاله‌ای از ابهام

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از مشاهده یوزپلنگ ماده «هلیا» به همراه سه توله در محدوده یوزکنام خبر داد.
۲۶خرداد
بازگشت اُمید به اردوی نفتی های مسجدسلیمان

بازگشت اُمید به اردوی نفتی های مسجدسلیمان

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و سوم لیگ دو کشور در یک بازی حساس به برتری رسید.
۲۶خرداد
سفر وزیر فرهنگ به لامرد؛ روایت همدلی با خانواده شهدای حمله تروریستی و بازدید از آثار ویرانی

سفر وزیر فرهنگ به لامرد؛ روایت همدلی با خانواده شهدای حمله تروریستی و بازدید از آثار ویرانی

به گزارش حاشیه خبر از فارس، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظهر امروز سه‌شنبه ۲۶ خرداد با هدف دیدار با خانواده معظم شهدای حمله تروریستی به شهرستان لامرد فارس، وارد این منطقه در جنوب کشور شد. صالحی با همراهی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، وارد فرودگاه بین‌المللی لامرد شد […]

۲۶خرداد
«اُمید» همچنان پابرجاست

«اُمید» همچنان پابرجاست

پیوند ساکنان مرکز امید با این مجموعه پیوندی از جنس خانه و کاشانه است برای دخترانی که بسیاری از آنها از نعمت حضور سرپرست محروم اند یا سایه حمایت خانواده را بر سر ندارند اینجا تنها یک سرپناه نیست بلکه کانون زندگی آن هاست.
۲۵خرداد
خوزستان کانون یک سوم عقرب گزیدگی‌های کشور

خوزستان کانون یک سوم عقرب گزیدگی‌های کشور

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اعلام کرد: بررسی آخرین آمارها نشان می‌دهد ۱۷ هزار و ۳۲۰ مورد عقرب‌گزیدگی طی سال ۱۴۰۴ در حوزه زیر پوشش دانشگاه در خوزستان به ثبت رسیده که ۳۳ درصد موارد عقرب‌گزیدگی کشور، معادل یک‌سوم، را به خود اختصاص داده است.
۲۵خرداد
دیدار شهردار مسجدسلیمان و نایب رئیس شورای شهر با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان

دیدار شهردار مسجدسلیمان و نایب رئیس شورای شهر با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به همراه نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات کارکنان و فعالان حوزه محیط زیست، با مصطفی یوسفی رئیس این اداره دیدار و گفت‌وگو کردند.