بایگانی‌های محیط زیست - صفحه ۱۰ از ۴۷ - پایگاه خبری تحلیلی حاشیه خبر

۰۲خرداد
آتش‌سوزی در جنگل‌های اندیکا مهار شد

آتش‌سوزی در جنگل‌های اندیکا مهار شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از مهار آتش‌سوزی در منطقه کوه‌شو اندیکا و کنترل حریق در جنگل‌های زاویه بیشه دزفول خبر داد.
۰۱خرداد
تحول سبز در صنعت نفت؛ توسعه زیرساخت شارژ خودروهای برقی در مناطق نفت‌خیز جنوب

تحول سبز در صنعت نفت؛ توسعه زیرساخت شارژ خودروهای برقی در مناطق نفت‌خیز جنوب

صنعت نفت که همواره به‌عنوان یکی از مصرف‌کنندگان اصلی انرژی شناخته می‌شود، این‌بار در مسیر کاهش آلاینده‌ها و بهینه‌سازی مصرف سوخت گام بلندی برداشته است. شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با آغاز اجرای یک طرح جامع برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل برقی، پیشگام تحولی سبز در جنوب کشور شده است.
۰۱خرداد
توسعه ناوگان سبز؛ گامی مؤثر در کاهش آلودگی هوای اهواز / ورود ۱۰ اتوبوس برقی به ناوگان  ترابری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

توسعه ناوگان سبز؛ گامی مؤثر در کاهش آلودگی هوای اهواز / ورود ۱۰ اتوبوس برقی به ناوگان ترابری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

در دورانی که کلان‌شهرها با بحران آلودگی هوا مواجه‌اند، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اتخاذ رویکردی نوآورانه، گام بلندی در جهت توسعه حمل‌ونقل پاک و پایدار برداشته است.
۲۸اردیبهشت
آلودگی از خاک تا آسمان؛ ضرورت توقف آتش‌سوزی‌های کشاورزی در خوزستان

آلودگی از خاک تا آسمان؛ ضرورت توقف آتش‌سوزی‌های کشاورزی در خوزستان

سوزاندن کاه و کلش در زمین‌های کشاورزی در استان خوزستان به یک چالش زیست‌محیطی و بهداشتی تبدیل شده که سلامت عمومی، خاک حاصلخیز و کیفیت هوای منطقه را تهدید می‌کند.
۲۸اردیبهشت
توله بازمانده «هلیا» پس از ماه‌ها در توران دیده شد

توله بازمانده «هلیا» پس از ماه‌ها در توران دیده شد

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در صفحه شخصی خود در ایکس نوشت: پس از ماه‌ها بی‌خبری، تصویر یکی از توله‌های بازمانده «هلیا» یوزپلنگ ماده‌ در جنوب ذخیره‌گاه زیست‌کره توران ثبت شد.
۱۷اردیبهشت
نشت نفت از تأسیسات فرآورشی موجب آلودگی محیط زیست و آب‌ شد

نشت نفت از تأسیسات فرآورشی موجب آلودگی محیط زیست و آب‌ شد

نشت خط لوله نفتی و تاسیسات نفت شهر باعث آلودگی محیط زیست و آب‌های غرب کرمانشاه و به تبع آن بروز خساراتی به کشاورزان مرزنشین شده است.
۱۳اردیبهشت
بازگشت ۲ قلاده توله پلنگ به آغوش مادر با تلاش محیط بانان محیط زیست

بازگشت ۲ قلاده توله پلنگ به آغوش مادر با تلاش محیط بانان محیط زیست

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه از بازگشت دو قلاده توله پلنگ به مادر خود پس از تلاش‌های یگان حفاظت محیط زیست خبر داد.