4

تحقق ۱۰۳/۶ درصدی تولید در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان+ گزارش تصویری

  • کد خبر : 10707
  • 11 مهر 1401 - 9:58
تحقق ۱۰۳/۶ درصدی تولید در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان+ گزارش تصویری
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق 103/6 درصدی برنامه تعهد شده تولید نفت و گاز در این شرکت در بازه زمانی 6 ماهه نخست سالجاری خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس علیرضا هیهاوند که در جلسه پیش بینی بهره دهی ۶ ماهه دوم سالجاری و ۵ سال آینده چاه ها و در جمع مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سخن می گفت افزود : دست یابی به رکوردی بالاتر از تولید تعهد شده، نشانه همکاری همه مدیریت ها و بخش های عملیاتی و غیرعملیاتی و در مجموع حاصل زحمات و تلاش های کلیه ی کارکنان این ۲ شرکت می باشد .

وی با اشاره به مشکلات، چالش ها و تنگناهای این شرکت افزود: کمبود نیروی انسانی و آمار رو به رشد درخواست ترخیص و انتقال کارکنان موجود از مهمترین چالش ها و موانع این شرکت می باشد .

وی همچنین فرسودگی ناوگان خودرویی را از دیگر چالش های این شرکت برشمرد و گفت : با توجه به گستردگی حوزه عملیاتی و کوهستانی بودن تأسیسات فرآورشی و قرار گرفتن چاه ها و خطوط لوله در مسیرهای سخت گذر کوهستانی ضرورت دارد ناوگان خودرویی سبک و سنگین ترابری این شرکت با عنایت ویژه ای تجهیز و نوسازی شود .

وی افزود : با توجه به اهمیت آموزش کارکنان و علیرغم همه محدودیت های ناشی از همه گیری ویروس کرونا در ۶ ماهه نخست توانستیم ۱۳۱۰۰۰ نفر ساعت آموزش برای کارکنان برنامه ریزی و به انجام برسانیم که از این مقدار، ۴۰۰۰ نفر ساعت سهم آموزش H.S.E برای نیروهای پیمانکار بوده است .

هیهاوند با اشاره به اینکه شکل گیری شهر مسجدسلیمان با شروع فعالیت های صنعت نفت در این منطقه مقارن بوده است ادامه داد : هرچند نهادهای خدمت رسان در این منطقه مستقر می باشند اما بدلیل شرکت-شهر بودن منطقه،توقع و انتظارات از صنعت نفت برای ارایه خدمات در چارچوب مسئولیت های اجتماعی در سطح بالایی قرار دارد که محدودیت های قانونی و کمبود امکانات موجب شده خدمات در حد مقدورات ارایه شود .

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد با همکاری و همدلی کلیه ی کارکنان این شرکت، برنامه تولید ۶ ماهه دوم سالجاری همچون نیمه ی نخست فراتر از تعهد محقق گردد .

یادآوری می نماید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از ۵ شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که در گستره ای عملیاتی شامل ۱۳ شهرستان، راهبری و مدیریت از ۱۲ میدان نفتی را بر عهده دارد .

نگارش و انتشار : دانوش صالحی / تصاویر : محمد باقری

 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=10707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.