3

آه اسکوچیچ در شب سیاه فوتبال ایران دامن کیروش را گرفت/ تحقیرآمیز ترین نتیجه تاریخ ادوار ایران در جام جهانی فوتبال رقم خورد

  • کد خبر : 12350
  • 30 آبان 1401 - 19:38
آه اسکوچیچ در شب سیاه فوتبال ایران دامن کیروش را گرفت/ تحقیرآمیز ترین نتیجه تاریخ ادوار ایران در جام جهانی فوتبال رقم خورد
تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین مسابقه از سری مسابقات گروهی جام جهانی قطر با نتیجه شگفت آور 6 بر 2 مغلوب تیم ملی انگلستان شد تا اشک ملت ایران برای این نتیجه تحقیرآمیز بر گونه ها سرازیر شود .

دانوش صالحی :

این اتفاق در حالی رخ داد که کارلوس کیروش امید زیادی به کسب حداقل امتیاز از این رقابت را داشت و با ترکیبی کاملاً تدافعی و احتیاط آمیز به اشتباهات فردی بازیکنان حرفه ای انگلستان و تجربه بالای لژیونرهایش دل خوش کرده بود اما بازی بدون عیب و نقص انگلیسی ها خیلی زود اختلاف فاحش سطح فوتبال حرفه ای لیگ ۲ کشور و برتری مطلق کلاس فوتبال جزیره بر لیگ به ظاهر حرفه ای ایران را نمایان کرد و در همان دقایق نیمه نخست جزیره نشینان موفق به گشودن دروازه تیم ایران شدند . اتفاقی که تا پایان بازی ۵ بار دیگر نیز تکرار شد و تیم ایران فقط توانست در ۲ حمله گلهای تیم انگلستان را که البته یکی از آنها هم در خطای پنالتی آخرین ثانیه های بازی حاصل شد پاسخ دهد و بازی با نتیجه شگفت آور و باخت سنگین و دهشتناک ۶ بر ۲ تیم ملی ایران برابر تیم انگلستان به پایان رسید .

این شکست سنگین ترین شکستی است که تیم ملی ایران در ادوار جام جهانی متحمل شده بود. پیش از این بازی سنگین ترین شکست ایران به جام جهانی ۱۹۷۸ باز می گشت که ایران برابر پرو با نتیجه ۴ بر یک شکست خورده بود.

اتفاقی تلخ که شاید باید گفت این شکست، آه اسکوچیچ سرمربی موفق و پیشین تیم ایران بود که در این شب سیاه فوتبالی، دامن کارلوس کیروشی که صندلی او را غصب کرده گرفت و باعث شد تحقیرآمیز ترین نتیجه تمام ادوار حضور تیم ملی ایران در جام جهانی رقم بخورد .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=12350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.