3

سامانه بارشی جدید در راه خوزستان

  • کد خبر : 14035
  • 17 دی 1401 - 19:14
سامانه بارشی جدید در راه خوزستان
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی جدید از اواسط دوشنبه هفته جاری تا اواخر روز سه شنبه استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی طی امروز احتمال بارش هایی پراکنده به ویژه در مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان وجود دارد.

وی افزود: تا روز دوشنبه پدیده غالب در بیشتر مناطق استان مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی خواهد بود که سبب کاهش دید افقی به ویژه در جاده های مواصلاتی خواهد شد و به علت پایداری هوا تا صبح دو شنبه تجمع آلاینده ها در شهرهای پرجمعیت و صنعتی استان پیش بینی می شود.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۱۹ و دهدز و ایذه با ۱.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۸.۳ و حداکثر ۱۸.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش ایستگاه باران سنج مال آقا باغملک با ۹۶ میلیمتر رکورددار بیشترین میزان بارندگی را در طول ۲ شبانه روز را ثبت کرد.

میزان بارش در این مدت در ایستگاه‌های باران سنج پل تنگ ۹۱، سراک ۷۸، تشان ۷۵، کلپیر ۶۵، پیازکار ۶۰، بیدروبه و سردشت زیدون ۵۵، شیوند ۵۳، دره بوری ۵۱، تاراز ۵۰، صیدون ۴۸، جایزان و سوسن ۴۶، قلعه تل ۴۳، چم خلف عیسی ۴۱، باغملک و میداود سفلی ۴۰، درونک زیدون ۳۸.۵، لیوس ۳۸، گرگر علیا ۳۶، ابوالفارس ۳۳ و شهیون ۳۲ میلیمتر ثبت شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=14035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.