تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
2

در پویش «ایران سبز»؛ بیش از ۷۰ میلیون اصله درخت در خوزستان غرس می‌شود/برای نخستین بار؛ ۱۰۰۰ اصله نهال پاپایا و موز در خوزستان توزیع شد

  • کد خبر : 15114
  • 09 اسفند 1401 - 22:25
در پویش «ایران سبز»؛ بیش از ۷۰ میلیون اصله درخت در خوزستان غرس می‌شود/برای نخستین بار؛ ۱۰۰۰ اصله نهال پاپایا و موز در خوزستان توزیع شد
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: در پویش «ایران سبز» بیش از ۷۰ میلیون شاخه درخت در استان غرس و تولید خواهد شد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از خبرگزاری مهر، سید محمد تقی سجادی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تاکید بر اینکه پویش «ایران- سبز» با هدف کاشت یک میلیارد شاخه درخت در کشور اجرا می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا امسال ۴۰ میلیون اصله درخت در سطح کشور تولید و کاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خوزستان استانی پیشرو در زمینه کاشت درخت و منابع طبیعی است، خبر داد: در پویش «ایران- سبز» بیش از ۷۰ میلیون شاخه درخت در خوزستان غرس و تولید می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: در هفته منابع طبیعی چهار میلیون و ۳۰۰ اصله درخت در استان کاشته خواهد شد.

برای نخستین بار؛
۱۰۰۰ اصله نهال پاپایا و موز در خوزستان توزیع شد

 

مدیر طرح و برنامه باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از توزیع یک هزار و نهال پاپایا و موز برای نخستین بار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد نادری عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای تصریح کرد: برای نخستین بار در استان ۵۰۰ اصله نهال موز و ۵۰۰ اصله نهال پاپایا به صورت پایلوت توزیع شد.

وی با بیان اینکه این نهال‌ها در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، باوی و کارون توزیع شده است، افزود: یک پایلوت در پژوهشکده خرما و میوه‌های گرمسیری در خوزستان ایجاد شده است.

مدیر طرح و برنامه باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان کرد: در این طرح کشاورزان پیشرو که باغات آنها شامل شرایط مورد نظر بودند، انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=15114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.