3

جاده‌های گتوند به قاتل شهروندان تبدیل شده‌اند

  • کد خبر : 17822
  • 19 مرداد 1402 - 13:59
جاده‌های گتوند به قاتل شهروندان تبدیل شده‌اند
سرپرست فرمانداری گتوند با انتقاد از وضعیت نامناسب راه‌های ارتباطی در این شهرستان گفت: استاندارد نبودن راه‌های ارتباط شهری و روستایی گتوند به قاتل شهروندان این شهر تبدیل شده‌اند.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایرنا، عباس عباسی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، رسیدگی فوری و خارج از نوبت به وضعیت مرگبار جاده‌های گتوند را مطالبه مردم و مسوولان گتوند از اداره کل راه و شهرسازی خوزستان دانست و افزود: رسیدگی به وضعیت جاده‌های گتوند باید اولویت استان قرار گیرد.

وی استاندارد نبودن جاده‌های ورودی و خروجی گتوند را از دیگر چالش‌های این شهرستان دانست و تصریح کرد: متاسفانه گتوند دربخش راه با عقب ماندگی‌ زیادی در سال‌های اخیر مواجه بوده است.

سرپرست فرمانداری گتوند تاکید کرد: استاندارد نبودن جاده‌های شهرستان گتوند طی سال‌های اخیر همواره موجب داغدار شدن شهروندان، خسارت‌های سنگین مالی و همچنین مصدومیت‌های جبران ناپذیر شده است.

وی با انتقاد از نیمه کاره رها شدن برخی طرح‌های راه‌سازی در این شهرستان افزود: برخی از طرح‌های راهسازی در شهرستان گتوند نیمه کاره رها شده‌اند که موجب وقوع روزانه تصادف در این محورها شده است.

طرحی که قرار بود هشت ماه تکمیل شود هشت سال است تمام نشده است

عباسی زاده گفت: عملیات اجرایی چهار خطه کردن جاده ورودی گتوند – جنت مکان آذرماه سال ۱۳۹۴ آغاز شد و قرار بود ظرف مدت هشت ماه به بهره‌برداری برسد اما همچنان بلاتکلیف و نیمه کاره مانده است.

وی افزود: تعریض و ایمن‌سازی جاده‌های شهرستان گتوند یکی از مهمترین مطالبه‌های شهروندان از مسوولان شهرستان و استان است و دستگاه‌های متولی به ویژه اداره کل راه و شهرسازی و همچنین راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان باید پاسخگوی این مطالبه‌ها باشند.

سرپرست فرمانداری گتوند با اشاره به شناسایی محورهای پرخطر این شهرستان بیان کرد: محور اصلی و پرتردد گتوند- شوشتر- دزفول، مسیرهای ارتباطی شهرستان گتوند از سمت سه راهی روستای کوشکک دربخش مرکزی وبخش عقیلی و همچنین جاده‌های ارتباطی با شهرستان‌های لالی و مسجد سلیمان از جمله مناطق پرحادثه گتوند است.

وی ادامه داد: همچنین جاده‌های ارتباطی از سمت دهستان کیارس و آبیدهای حاجی بابا و علیباز دربخش مرکزی همجوار با شهرستان دزفول از دیگر محورهای ناایمن و بسیار حادثه خیز شهرستان گتوند هستند که باید توجه جدی‌تر برای ایمن‌سازی این محورها انجام شود.

به گزارش ایرنا، به علت ترافیک سنگین، پیچ‌های زیاد و عرض کم، دید کم در شب و نداشتن علائم هشداردهنده مناسب سالانه حوادث مرگباری در جاده‌های ارتباطی گتوند رخ می‌دهد و به یکی از حادثه‌خیزترین نقاط استان خوزستان تبدیل شده است.

با توجه به اینکه سالانه حوادث مرگبار زیادی در جاده‌های نا ایمن ارتباطی این شهرستان رخ می‌دهد ضرورت دارد تا ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان به وضعیت نامناسب این حوزه رسیدگی کنند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=17822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.