0
با پایان یافتن پیک مصرف برق تابستان؛

آغاز فصل تعمیرات واحد‌های تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

  • کد خبر : 20029
  • 21 آذر 1402 - 9:02
آغاز فصل تعمیرات واحد‌های تولید برق در نیروگاه رامین اهواز
این نیروگاه پس از گذر موفقیت آمیز از پیک برق تابستان سال 1402 برنامه های تعمیراتی فشرده ای را جهت تقویت سطح تولید این انرژی حیاتی در تابستان 1403 و پیک برق آتی آغاز کرده است.

محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: تمرکز بر رفع چالشها و اجرای برنامه های عملیاتی هدفمند از رویکردهای ما جهت تقویت سطح تولید برق و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور است و خرسندیم با تکیه بر دانش و تجربه همکاران تلاشگر خود توانستیم در تابستان سال جاری شاهد افزایش تولید برق به میزان ۴۰۰ مگاوات ساعت نسبت به مدت مشابه سال گذشته باشیم.

حافظی گفت: بر همین اساس همزمان با کاهش دمای هوا و مصرف انرژی برق برنامه های تعمیراتی متعددی را بصورت تعمیرات اساسی ، تعمیرات میان دوره ای و رفع محدودیت را پیش بینی کردیم.

مدیر عامل نیروگاه رامین افزود: مهمترین برنامه تعمیراتی این نیروگاه در فصل پاییز و زمستان ، تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۲ و تعمیرات میان دوره ای واحد‌های یک و سه است که آنها را اجرایی نمودیم و جهت تعمیرات میان دوره ای و رفع محدودیت سایر واحدهای نیروگاه رامین نیز برنامه ریزی های لازم را صورت داده ایم.

وی اظهار امیدواری کرد : با اجرای این برنامه ها شاهد بهبود تولید برق و پایداری بیشتر شبکه سراسری جهت خدمت رسانی به مردم و صنایع در ایام پیش رو و تابستان ۱۴۰۳ باشیم.

لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با دارا بودن ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مردم و صنایع و‌ پشتیبانی از شبکه سراسری برق ایفا می نماید.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=20029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.