تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024
0

رقابت بانوان رسانه ای در جشنواره طنین

  • کد خبر : 24769
  • 26 مهر 1403 - 14:10
رقابت بانوان رسانه ای در جشنواره طنین
رئیس سازمان بسیج رسانه استان خوزستان گفت: جشنواره طنین جای برای رقابت بانوان استان در قالب ۳۰تیم از صبح امروز ۲۶مهر ماه ۱۴۰۳در هتل فجر اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش حاشیه  خبر و به نقل از شیرین قلم، دکترسجاد بهمئی بابیان اینکه شرکت کنندگان از فعالان فضای مجاز و فعالیتی فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان هستند، اظهارداشت: اولین رویداد رسانه ای طنین در راستای برگزاری جشنواره رسانه ای حریم رسالت برگزارمی شود.

وی بااشاره به اینکه محورهای این جشنواره روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، چالش جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حیا و پوشش زن در سلامت جامعه است افزود: این جشنواره در ۸ قالب عکس، گزارش، خبری، تیتر، پادکست، مصاحبه، اینفوگرافی، موشن گرافی، مستند و قالب این رویداد بصورت رقابتی در حوزه تولیدمحتوا و انتشار محتوا در حال برگزار است.

سجاد بهمئی عنوان کرد: شرکت کنندگان بایستی تولید محتوای مناسب براساس سخنان سخنرانان مراسم و به صورت ابتکاری و ایده های رسانه ای داشته باشند و انتشار محتوا در سطح رسانه های اجتماعی ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: ۳۰تیم رسانه ای ۳و۵نفره در این جشنواره حضور دارند همچنین تولیدات رسانه ای شرکت کنندگان در سایت حریم رسالت شرکت در جشنواره حریم رسالن و در ماهشهر جهت داوری در استان خوزستان ارسال می شوند.

#جشنواره_رسانه_ای_حریم_رسالت

#رویداد_رسانه_ای_طنین

#طنین_خوزستان

#شهید_احمد_غدیریان

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=24769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.