تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
5

راهیابی نمایش “طبقه زیرین خانه پدری ” از شوشتر به جشنواره تئاتر خوزستان

  • کد خبر : 4772
  • 07 آذر 1400 - 10:47
راهیابی نمایش “طبقه زیرین خانه پدری ” از شوشتر به جشنواره تئاتر خوزستان
هفت اثر نمایشی از میان آثار فراوان ارسالی به دبیرخانه سی و سومین تئاتر خوزستان انتخاب شدند که خوشبختانه نمایش "طبقه ی زیرین خانه پدری" به کارگردانی هنرمند جوان و با استعداد شوشتر مصطفی اتابک در میان این هفت اثر قرار گرفته است .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر افزود :
جشنواره تئاتر خوزستان از ۹ تا ۱۲ اذر ماه با اجرای نمایش ها در سطح شهرستانهای راه یافته به مرحله ی نهایی آغاز و اختتامیه با حضور این هفت گروه ، ۱۲ اذر در اهواز برگزار خواهد شد .همچنین ۸ اذر ماه مراسم رونمایی از پوستر جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار خواهد شد .

بهرامی گفت :
امسال با همت انجمن تئاتر و فعالیت خوب هنرمندان تاتر شوشتر و همدلی و همراهی شورای بازبینی ، دو اثر از شوشتر به مرحله ی بازبینی رسیده بودند که یک اثر به کارگردانی مصطفی اتابک به دور نهایی راه پیدا کرد .

وی با تقدیر از مجید بهداری کارگردان و هنرمند شوشتر گفت :
اگر چه اثر این هنرمند به دور نهایی راه نیافت اما باید اززحمات ایشان و بازیگران و عوامل زحمت کش نمایش مرگ رویین تن ، تشکر نمود .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت :

نویسنده نمایش طبقه ی زیرین خانه ی پدری هنرمند ارجمند  علی حیدری و طیبه نیک آزاد و کارگردانی این نمایش را نیز مصطفی اتابک برعهده دارد .

از بازیگران نمایش طبقه ی زیرین خانه پدری می توان به صفا شهرانی ، سید جمالدین زواری ، محمد مهدی محمد نسب و مرضیه قربانی اشاره کرد .
همچنین انتخاب موسیقی و دراماتور غلام سیاهپور ، طراح بروشور هومان هادی زاده ، مدیر نور ابوالفضل اسدی ، اجرای دکور و مسئول صحنه عباس سقازاده شوشتری و منشی صحنه کیمیا پورمکی ست .

بهرامی در پایان یاداور شد :
هنر تئاتر از تاثیرگذارترین هنرهای جهان است و ان شاالله در شوشتر با روندی که آغاز کرده ایم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این هنر متعالی خواهیم بود .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=4772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.