به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، مهدی مختاری رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات گاز استان عنوان کرد: در این دوره کاربران به سه سطح مدیران سامانه، پنل مرکز پیام و پنل امداد گران تقسیم شدند و با آخرین تغییرات و ویژگی های سامانه آشنا شدند.
مهدی مختاری اظهار کرد: مرکز پیام امداد مکانیزه گاز خوزستان از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ استقرار یافته است و عملیات دریافت، ارجاع مدیریت و اجرای پیام های امداد و خدمات رسانی به شهروندان را در حداقل زمان ممکن انجام می دهد.
مختاری در پایان افزود: سامانه امداد مکانیزه ۱۹۴ شرکت گاز استان خوزستان شامل زیر سیستم های دریافت از طریق تماس شهروندان با تلفن ۱۹۴، ضبط مکالمات، پنل اپراتور مرکز پیام و ثبت و ارسال پیام، پنل خودرویی امدادگر و ثبت عملکرد، سیستم مکان نمای خودروییAVL و گزارش گیری می باشد.