4

دستگیری عامل انتشار فیلم‌های خصوصی در فضای مجازی

  • کد خبر : 6045
  • 10 بهمن 1400 - 21:23
دستگیری عامل انتشار فیلم‌های خصوصی در فضای مجازی
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: فردي كه کلیپ شخصي يكي از شهروندان را در فضاي مجازي انتشار داده بود توسط مأموران پليس فتا شهرستان شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند” فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ساخت و انتشار کلیپی از وی در فضای مجازی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام کارهای تخصصی عامل انتشار کلیپ را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: فرد دستگیر شده که از آشنایان شاکی می باشد در بازجوئی‌های پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی با شاکی بیان داشت.

سرهنگ بهاروند در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس فتا سایه ساز امنیت در فضای سایبری است و از شهروندان نیز انتظار می رود به منظور پیشگیری از چنین مواردی از اعتماد نابجا به دیگران و از در اختیار گذاشتن اطلاعات محرمانه خود از قبیل فیلم و تصاویر شخصی به شدت خود داری کنند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=6045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.