4

سه انتصاب در شرکت نفت و گاز کارون

  • کد خبر : 8305
  • 02 خرداد 1401 - 12:45
سه انتصاب در شرکت نفت و گاز کارون
سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون طی احکام جداگانه ای سرپرستان جدید مدیریت خدمات، امور حقوقی و قراردادها و امور مهندسی و ساختمان این شرکت را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی، مهندس حسن شهروئی یکشنبه اول خرداد طی احکامی اصغر شیرازی را به عنوان سرپرست مدیریت خدمات، منصور نامداری را به عنوان سرپرست امور حقوقی و قراردادها و رضا بیوسه را به عنوان سرپرست امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برگزید و از زحمات داریوش طالبی زاده، غلامعباس شهریاری و علیرضا قیطاسی در مدت تصدی مسئولیت های فوق تشکر و قدردانی کرد.

اصغر شیرازی پیش از این در مدیریت عملیات رییس برخی واحدهای بهره برداری، منصور نامداری رییس امور حقوقی  و رضا بیوسه کارشناس ارشد برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون بوده اند.

مهندس شهرویی در مراسم تکریم و معارفه افراد فوق که دوشنبه دوم خرداد با حضور مدیران و مسئولین ارشد شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: تغییر و تحول لازمه تحرک ، نشانه پویایی سازمان و امری طبیعی است و با وجود نیروهای توانمند در شرکت نفت و گاز کارون در این تغییرات تلاش شد که افراد انتخاب شده از درون سازمان صورت پذیرد که با توجه به مشکلات ساختاری و عملیاتی سازمان حمایت مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب در این زمینه بسیار موثر بوده است.

در پایان این نشست صمیمی مسئولین جدید و پیشین مدیریت خدمات، امور حقوقی و قراردادها و امور مهندسی و ساختمان و همچنین سایر حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=8305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.