استان خوزستان

۱۲دی
تقدیر فرماندار اندیکا از اهتمام جدی صنعت نفت به کاهش آلام زلزله زدگان

تقدیر فرماندار اندیکا از اهتمام جدی صنعت نفت به کاهش آلام زلزله زدگان

فرماندار اندیکا از نقش و اهتمام جدی صنعت نفت در بازسازی مناطق زلزله زده این شهرستان و کاهش آلام زلزله زدگان تقدیر و تشکر کرد .

۱۱دی
خوزستان در رنگ بندی جدید کرونایی همچنان آبی است

خوزستان در رنگ بندی جدید کرونایی همچنان آبی است

تمام نقاط استان خوزستان با وجود ورود سویه جدیدویروس اُمیکرون به کشور همچنان در وضعیت آبی قرار دارد.

۲۷آذر
خوزستان همچنان در وضعیت آبی کرونا است

خوزستان همچنان در وضعیت آبی کرونا است

تمام نقاط استان خوزستان برای سومین هفته متوالی در وضعیت آبی (کم خطر) شیوع کرونا قرار دارند.

۲۷آذر
زادگاه نفت خاورمیانه ؛ منطقه ای با یک قرن تولید ، یک عمر خاطره

زادگاه نفت خاورمیانه ؛ منطقه ای با یک قرن تولید ، یک عمر خاطره

تولید نفت و گاز در خاورمیانه در سال 1287 خورشیدی از مسجدسلیمان سرزمینی ناشناخته در جنوب غربی ایران شروع شد و مقدمه ای شد برای شکل گیری صنعت نفت در کشورمان . بواسطه این صنعت مسجدسلیمان خیلی زود پله های ترقی و مدرنیته شدن را طی کرد و با احداث و ایجاد تأسیسات صنعتی و تسهیلات اقامتی و رفاهی به « شهر اولین ها » ملقب شد .

۲۵آذر
عملیات اجرای روکش آسفالت بخش نخست جاده روستاهای تمبی چم فراخ به اتمام رسید
خدمتی دیگر از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛

عملیات اجرای روکش آسفالت بخش نخست جاده روستاهای تمبی چم فراخ به اتمام رسید

عملیات اجرای روکش آسفالت و احداث و ترمیم ابنیه فنی  بخش نخست از بهسازی و مرمت جاده روستاهای تمبی چم فراخ ( چوب سرخ ) با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به اتمام رسید .

۲۵آذر
آلودگی نفتی منطقه حفاظت شده کُرایی پاکسازی شد
رییس HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد :

آلودگی نفتی منطقه حفاظت شده کُرایی پاکسازی شد

رییس اداره بهداشت،ایمنی،محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از انجام عملیات پاکسازی آلودگی نفتی چشمه آب واقع در منطقه حفاظت شده کُرایی خبر داد و گفت : آلودگی نفتی مشاهده شده با استفاده از بوم و پدهای جاذب نفت به صورت کامل جمع آوری و پاکسازی شد .

۲۱آذر
حضور کارمندان در ادارات خوزستان از امروز منوط به تزریق ۲دُز واکسن است

حضور کارمندان در ادارات خوزستان از امروز منوط به تزریق ۲دُز واکسن است

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: حضور کارمندان ادارات در خوزستان در محل کار خود، از فردا یکشنبه منوط به تزریق ۲ دز واکسن است و یا هر ۱۵ روز یکبار با هزینه شخصی خود تست پی سی آر ارایه دهند.