پیرترین زن ایران درگذشت + شناسنامه مادربزرگ ۱۴۰ ساله
سواستفاده کلاهبرداران از اختلالات بانکی
📌مربی مسجدسلیمانی ، نایب رییس هیأت وزنه برداری استان خوزستان شد
لزوم بازشناسی ظرفیت سرمایه گذاری و توسعه شهرک های صنعتی شهرستان های مسجدسلیمان،هفتکل،لالی و اندیکا
دست نوشته مقتول، سرنوشت شوهر قاتل را تغییر داد/ قتل کنار سفره هفت سین
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه اهواز گفت: برای کاهش ازدحام در جایگاهها، سهمیه سوختگیری با کارتهای اضطراری جایگاههای خوزستان از ۱۵ به ۲۰ لیتر افزایش یافت.
تمام شدن بنزین خودرو، ظاهراً تنها یک نقص ساده و کماهمیت در نظر گرفته میشود؛ اتفاقی که شاید برای بسیاری از رانندگان رخ داده باشد و به سرعت با حمایت سایر رانندگان و سوخترسانی مجدد و ادامه حرکت حل شود؛ اما واقعیت این است که این رخداد میتواند برای موتور خودرو، سیستم سوخترسانی، فیلترها و حتی اجزای الکترونیکی آن، عواقب فنی داشته باشد که گاهی پرهزینه و زمانبر هستند.
سخنگوی صنف جایگاهداران با بیان اینکه در تازهترین تصمیم برای مدیریت توزیع سوخت در کشور، سقف برداشت بنزین با کارت سوخت شخصی دوباره به ۳۰ لیتر در روز افزایش یافت، اعلام کرد: میزان سوختگیری با کارتهای آزاد جایگاهها بهتدریج در سراسر کشور به ۱۰ لیتر در هر بار سوختگیری محدود خواهد شد.
شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران اعلام کرد: تامین و توزیع سوخت، پایدار و بیوقفه در حال انجام است.
🔹روز گذشته طرح ملی صدور آنی کارت هوشمند سوخت به مرحله بهرهبرداری و اجرا رسید.
از امروز بنزین در سه نرخ ۱۵۰۰، ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومان عرضه میشود؛ سهمیه خودروهای مختلف تغییری نکرده اما مصرف بیش از سقف یا بدون کارت سوخت، گران تمام میشود.
وزیر نیرو گفت: اهواز با مصرف ۱۰ هزار مگاوات برق، بعد از تهران بزرگترین شهر مصرفکننده انرژی در کشور است.