رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اولیای دم یک پرونده قتل در شهرستان مسجدسلیمان بعد از هشت سال رضایت دادند.
مرد جوان به بهانه ناموسی و مزاحمت برای خواهرش پسر جوانی را با چاقو کشت.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از افشای پرونده قتل مردی جوان در بشکه اسید خبر داد.
زنی در جریان اختلاف با داماد خانوادهشان او را به قتل رساند و پتوپیچ در انباری خانه مقتول انداخت و با همدستش گریخت. آنها بعد از قتل حتی پراید و بخشی از وسایل خانه مقتول را هم سرقت کردند.
وکیل زهره فکور صبور گفت: بعضی جزییات پرونده اخلاقی و محرمانه است و شامل تهدید، اخاذی از خانم فکور صبور بوده است.
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است.
فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانشآموز در پی درگیری با همکلاسیاش خبر داد.