دست نوشته مقتول، سرنوشت شوهر قاتل را تغییر داد/ قتل کنار سفره هفت سین
راهنمای خرید بهترین لپتاپ ۲۰۲۶ برای کار، بازی و تولید محتوا
هشدار فوری به کاربران آیفون: اپل آیـدی شما در خطر کلاهبرداری
اجرای برنامههای آموزشی مقابله با آتشسوزی در روستاهای اندیکا
بازدید سرپرست شهرداری و فرماندار مسجدسلیمان از پروژه کاوشهای باستانشناسی «کلگه زرین»
محققان دانشگاه بن موفق به شناسایی یک مولکول چربی سوز شده اند که سلول های همسایه خود را برای مبارزه با چاقی به خدمت می گیرد.
دکتر خاوینسون متخصص تغذیه در گزارشی می نویسد که مصرف مکرر موز، انجیر و انگور منجر به اضافه وزن می شود.
رئیس پژوهشکده غدد و متابولیسم ایران با اعلام این موضوع که چاقی شایع ترین اختلال آندوکرین در ایران به حساب میآید، گفت: بیش از ۶۰ درصد از افراد جامعه دچار اضافه وزن و چاقی هستند.