پیرترین زن ایران درگذشت + شناسنامه مادربزرگ ۱۴۰ ساله
سواستفاده کلاهبرداران از اختلالات بانکی
📌مربی مسجدسلیمانی ، نایب رییس هیأت وزنه برداری استان خوزستان شد
لزوم بازشناسی ظرفیت سرمایه گذاری و توسعه شهرک های صنعتی شهرستان های مسجدسلیمان،هفتکل،لالی و اندیکا
دست نوشته مقتول، سرنوشت شوهر قاتل را تغییر داد/ قتل کنار سفره هفت سین
محققان دانشگاه بن موفق به شناسایی یک مولکول چربی سوز شده اند که سلول های همسایه خود را برای مبارزه با چاقی به خدمت می گیرد.
دکتر خاوینسون متخصص تغذیه در گزارشی می نویسد که مصرف مکرر موز، انجیر و انگور منجر به اضافه وزن می شود.
رئیس پژوهشکده غدد و متابولیسم ایران با اعلام این موضوع که چاقی شایع ترین اختلال آندوکرین در ایران به حساب میآید، گفت: بیش از ۶۰ درصد از افراد جامعه دچار اضافه وزن و چاقی هستند.