محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات لایروبی و پاکسازی کانال آب های سطحی و نیزارهای بیمارستان ۲۲بهمن نمره ۲ با پیگیریهای جاوید شیخ فرماندار خبر داد.
در راستای تکریم ارباب رجوع و تقویت ارتباط مستقیم میان مدیریت شهری و شهروندان، ملاقات عمومی محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان با حضور جمعی از شهروندان در محل شهرداری برگزار شد.
محمد خسروی، شهردار مسجدسلیمان، از انجام عملیات لایروبی کانالهای جمعآوری آبهای سطحی در محور اصلی نفتک به ریلوی توسط معاونت امور فنی و زیربنایی( واحد عمران) خبر داد.
عملیات احداث پارک محلهای در شهرک مهندسین مسجدسلیمان به پایان رسیده و این فضا اکنون آماده بهرهبرداری شهروندان است.
در راستای ارتقای زیرساختهای شهری و بهبود عبور و مرور شهروندان، عملیات آسفالت معابر منطقه سیبرنج جنب فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان توسط معاونت امور زیربنایی شهرداری (واحد عمران) به اجرا درآمد.
در راستای ساماندهی منظر شهری، حفظ حقوق عمومی و جلوگیری از تصرف غیرمجاز معابر، طرح جمعآوری دکههای غیرمجاز در سطح شهر مسجدسلیمان با دستور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان و با تأکید شورای تأمین شهرستان به اجرا درآمد.
عملیات آسفالت بخشی از معابر منطقه بیبیان با هدف بهبود زیرساختهای شهری و در پاسخ به درخواستهای مکرر ساکنان این منطقه قدیمی، با نظارت کارشناسان معاونت امور زیربنایی شهرداری مسجدسلیمان آغاز شد.