آسفالت

۰۹اسفند
آغاز عملیات برداشت آسفالت فرسوده و لکه‌گیری جاده ساحلی توسط شهرداری کوت عبدالله

آغاز عملیات برداشت آسفالت فرسوده و لکه‌گیری جاده ساحلی توسط شهرداری کوت عبدالله

در راستای ارتقای ایمنی تردد و بهبود کیفیت معابر شهری، مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک شهری شهرداری کوت عبدالله عملیات برداشت آسفالت فرسوده و آسیب‌دیده در جاده ساحلی را آغاز کرده است.

۰۵اسفند
قدردانی اهالی نفتک از اقدام جهادی شهردار مسجدسلیمان در آسفالت معبر کنار باشگاه سوارکاران

قدردانی اهالی نفتک از اقدام جهادی شهردار مسجدسلیمان در آسفالت معبر کنار باشگاه سوارکاران

جمعی از ساکنان منطقه نفتک با صدور پیامی از تلاش‌ها و پیگیری‌های محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در راستای اجرای عملیات آسفالت معبر جنب باشگاه سوارکاران تقدیر و تشکر کردند.

۱۵آذر
اقدام عمرانی شهرداری مسجدسلیمان در منطقه دره اشکفت با اجرای آسفالت‌ریزی معابر

اقدام عمرانی شهرداری مسجدسلیمان در منطقه دره اشکفت با اجرای آسفالت‌ریزی معابر

عملیات آسفالت‌ریزی معابر منطقه دره اشکفت در محدوده پشت حوزه بسیج برادران، با دستور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان توسط معاونت امور زیربنایی شهرداری (واحد عمران) انجام شد.

۱۵آذر
اجرای عملیات بهسازی و لکه‌گیری آسفالت در مناطق مختلف مسجدسلیمان

اجرای عملیات بهسازی و لکه‌گیری آسفالت در مناطق مختلف مسجدسلیمان

عملیات بهسازی و لکه‌گیری آسفالت در مناطق مختلف شهری مسجدسلیمان با دستور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان توسط معاونت امور زیربنایی شهرداری (واحد عمران) انجام شد.

۲۲آبان
عملیات بهسازی جاده فهیم‌آباد &#۸۲۱۱; چلوار؛ تحقق دیرینه روستاییان اندیکا

عملیات بهسازی جاده فهیم‌آباد &#۸۲۱۱; چلوار؛ تحقق دیرینه روستاییان اندیکا

فرماندار اندیکا گفت: عملیات بهسازی و آسفالت جاده کوهستانی فهیم‌آباد - چلوار به طول ۲ کیلومتر آغاز شد که اجرای آن نقش مهمی در تسهیل تردد روستاییان و عشایر این منطقه دارد.

۰۸مهر
آسفالت‌ محوطه بیرونی آرامستان چهاربیشه به سرانجام رسید

آسفالت‌ محوطه بیرونی آرامستان چهاربیشه به سرانجام رسید

عملیات آسفالت‌ محوطه بیرونی آرامستان بهشت‌زهرا چهاربیشه توسط معاونت امور زیربنایی شهرداری مسجدسلیمان (واحد عمران) به پایان رسید.

۰۲مهر
اجرای عملیات زیرسازی معابر در منطقه ریل‌وی مسجدسلیمان پس از سال‌ها انتظار

اجرای عملیات زیرسازی معابر در منطقه ریل‌وی مسجدسلیمان پس از سال‌ها انتظار

با دستور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) عملیات زیرسازی بخشی از معابر منطقه ریل‌وی آغاز شد.