حفاظت از محیط زیست

۲۰دی
بازدید رییس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از طرح‌های جمع آوری گازهای همراه

بازدید رییس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از طرح‌های جمع آوری گازهای همراه

رییس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از طرح‌های جمع آوری گازهای همراه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و تأسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در مجموعه صنعتی کریت کمپ بازدید کردند.

۱۶دی
اهدای سطل‌های جمع آوری پسماند شهری با مشارکت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
📌 گامی دیگر در جهت پاسداشت و حفاظت از محیط زیست؛

اهدای سطل‌های جمع آوری پسماند شهری با مشارکت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

🔹 شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با خریداری و اهدای تعداد 250 عدد سطل‌ فلزی بزرگ جمع‌آوری پسماندهای شهری به شهرداری‌های مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا ، گام بلند دیگری در جهت پاسداشت و حفاظت از محیط زیست جوامع انسانی برداشت.

۰۹آذر
بهره‌برداری از ۳ طرح جمع‌آوری گازهای همراه تا پایان سال۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد:

بهره‌برداری از ۳ طرح جمع‌آوری گازهای همراه تا پایان سال۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از بهره‌برداری سه طرح جمع‌آوری گازهای همراه تا پایان سال خبر داد.

۰۷آذر
مهندس قباد ناصری: میزان گازسوزی مجتمع مارون ۶ به حداقل ممکن رسید

مهندس قباد ناصری: میزان گازسوزی مجتمع مارون ۶ به حداقل ممکن رسید

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از به حداقل رسیدن میزان گاز سوزی در این شرکت با آغاز بهره برداری از خط لوله 20 اینچ جدید انتقال گاز شیرین واحد بهره برداری شماره 6 این شرکت خبر داد.

۲۶آبان
خودروهای بی‌کیفیت؛ متهم ردیف اول ناترازی سوخت و آلودگی هوا!

خودروهای بی‌کیفیت؛ متهم ردیف اول ناترازی سوخت و آلودگی هوا!

تردد خودروهای بی‌کیفیت و فرسوده نه تنها یکی از عوامل ناترازی سوخت است بلکه آلودگی هوا را نیز تشدید می‌کند.

۱۹آبان
بازگشت قطعی برق این بار در زمستان

بازگشت قطعی برق این بار در زمستان

پس از آنکه سخنگوی دولت اعلام کرد خاموشی منظم را جایگزین مازوت‌سوزی در سه نیروگاه می‌کنیم گمانه زنی‌های قطعی برق شدت گرفت به طوریکه برخی رسانه اعلام کردند از فردا قطعی برق داریم.

۲۴مهر
خوزستان نفس نمی‌کشد/فلرها خاموش‌نشود؛ وزارت نفت جریمه می‌شود

خوزستان نفس نمی‌کشد/فلرها خاموش‌نشود؛ وزارت نفت جریمه می‌شود

نماینده اهواز در مجلس با بیان اینکه بخشی از آلودگی هوای خوزستان به‌دلیل سوختن فلرهای نفتی است، گفت: دولت از سال ۱۴۰۱ مکلف به جمع‌آوری فلرهای نفتی شده و در صورتی که این گازها جمع‌آوری نشود، شرکت نفت و وزارت نفت به‌ازای هر مترمکعب گاز جریمه خواهند شد.