مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: روند افزایش دما بین سه تا پنج درجه سانتیگراد تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل هواشناسی خوزستان از وزش باد متوسط تا شدید همراه با تندبادهای لحظهای و احتمال خیزش گردوخاک موقت و محلی در بخشهای مختلف استان تا اواخر وقت شنبه خبر داد.
یک مقام مسئول هواشناسی با اشاره به صدور هشدار نارنجی برای بارشهای سنگین در سواحل دریای خزر گفت: از نیمه دوم هفته آینده، موج گرمای شدید مجدد به کشور بازمیگردد .
آن طور که عنوان شده است، روز چهارشنبه تابش نور آفتاب بر پوست افراد خیلی خطرناک است و می تواند تا مرز ابتلا به سرطان پوست همراه باشد.
رئیس اداره پرتوهای وزارت بهداشت درباره آسیبهای گسترده نور خورشید هشدار داد و گفت: میزان تابش اشعه فرابنفش خورشید از حد مجاز گذشت.
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت هشدار داد: افزایش شاخص فرابنفش در ایران با گرمتر شدن هوا و کاهش پوشش ابر، سلامت پوست و چشم مردم را بیش از پیش تهدید میکند.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: روند افزایش نسبی دما تا پایان هفته تداوم دارد به طوری که روزهای پایانی هفته دماهای ۴۰ درجه و بالاتر نیز در برخی نقاط استان مورد انتظار است.