بنزین

۲۷اردیبهشت
سهمیه کارت اضطراری بنزین در خوزستان افزایش یافت

سهمیه کارت اضطراری بنزین در خوزستان افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: برای کاهش ازدحام در جایگاه‌ها، سهمیه سوختگیری با کارت‌های اضطراری جایگاه‌های خوزستان از ۱۵ به ۲۰ لیتر افزایش یافت.

۰۸فروردین
تمام شدن بنزین خودرو چه آسیبی به موتور و تجهیزات فنی می‌زند؟

تمام شدن بنزین خودرو چه آسیبی به موتور و تجهیزات فنی می‌زند؟

تمام شدن بنزین خودرو، ظاهراً تنها یک نقص ساده و کم‌اهمیت در نظر گرفته می‌شود؛ اتفاقی که شاید برای بسیاری از رانندگان رخ داده باشد و به سرعت با حمایت سایر رانندگان و سوخت‌رسانی مجدد و ادامه حرکت حل شود؛ اما واقعیت این است که این رخداد می‌تواند برای موتور خودرو، سیستم سوخت‌رسانی، فیلترها و حتی اجزای الکترونیکی آن، عواقب فنی داشته باشد که گاهی پرهزینه و زمان‌بر هستند.

۲۹اسفند
بازگشت سقف سوخت‌گیری به ۳۰ لیتر؛ محدودیت تازه برای کارت‌های آزاد جایگاه‌ها

بازگشت سقف سوخت‌گیری به ۳۰ لیتر؛ محدودیت تازه برای کارت‌های آزاد جایگاه‌ها

سخنگوی صنف جایگاه‌داران با بیان اینکه در تازه‌ترین تصمیم برای مدیریت توزیع سوخت در کشور، سقف برداشت بنزین با کارت سوخت شخصی دوباره به ۳۰ لیتر در روز افزایش یافت، اعلام کرد: میزان سوخت‌گیری با کارت‌های آزاد جایگاه‌ها به‌تدریج در سراسر کشور به ۱۰ لیتر در هر بار سوخت‌گیری محدود خواهد شد.

۱۰اسفند
تامین و توزیع سوخت، پایدار و بی‌وقفه در حال انجام است

تامین و توزیع سوخت، پایدار و بی‌وقفه در حال انجام است

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: تامین و توزیع سوخت، پایدار و بی‌وقفه در حال انجام است.

۲۲بهمن
🔴 چطور یک روزه کارت سوخت دریافت کنیم؟

🔴 چطور یک روزه کارت سوخت دریافت کنیم؟

🔹روز گذشته طرح ملی صدور آنی کارت هوشمند سوخت به مرحله بهره‌برداری و اجرا رسید.

۲۲آذر
عرضه بنزین سه‌نرخی از امروز؛ هر خودرو چقدر سهمیه دارد؟

عرضه بنزین سه‌نرخی از امروز؛ هر خودرو چقدر سهمیه دارد؟

از امروز بنزین در سه نرخ ۱۵۰۰، ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومان عرضه می‌شود؛ سهمیه خودروهای مختلف تغییری نکرده اما مصرف بیش از سقف یا بدون کارت سوخت، گران‌ تمام می‌شود.

۰۳بهمن
اهواز دومین شهر مصرف‌کننده انرژی در کشور

اهواز دومین شهر مصرف‌کننده انرژی در کشور

وزیر نیرو گفت: اهواز با مصرف ۱۰ هزار مگاوات برق، بعد از تهران بزرگترین شهر مصرف‌کننده انرژی در کشور است.