تب

۰۸فروردین
چرا دمای بدنمان ۳۷ درجه است، نه کمتر و نه بیشتر؟

چرا دمای بدنمان ۳۷ درجه است، نه کمتر و نه بیشتر؟

ما انرژی زیادی می‌سوزانیم تا گرم بمانیم. دانشمندان می‌گویند این گرما یک سپر دفاعی ۶۶ میلیون ساله در برابر قاتلانی است که دایناسورها را منقرض کردند.