جایگاه سوخت

۱۶اسفند
وضعیت مطلوب تأمین و ذخیره‌سازی سوخت در خوزستان

وضعیت مطلوب تأمین و ذخیره‌سازی سوخت در خوزستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اهواز با بیان اینکه ذخایر بنزین و نفت‌ گاز خوزستان در وضعیت مطلوبی قرار دارد گفت: تامین پایدار سوخت در تمامی جایگاه‌های استان در حال انجام است.

۰۳آذر
راه‌اندازی همزمان جایگاه CNG مسجدسلیمان با بازدید و پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای شهر

راه‌اندازی همزمان جایگاه CNG مسجدسلیمان با بازدید و پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای شهر

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به همراه محسن پیرعباسی رئیس شورای شهر و ابراهیم سرخمرد عضو شورا، امروز با حضور در جایگاه CNG، روند آماده‌سازی و فعال‌سازی این مجموعه را از نزدیک بررسی کرد.

۱۶مهر
جایگاه CNG شهرداری مسجدسلیمان مجدداً به مدار خدمت بازگشت

جایگاه CNG شهرداری مسجدسلیمان مجدداً به مدار خدمت بازگشت

به گزارش حاشیه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عزت الله بهرامی معاونت خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان با اعلام این خبر عنوان کرد: جایگاه CNG شهرداری به دلیل مشکلات فنی از چرخه فعالیت خارج شده بود که خوشبختانه با حضور مستمر تیم فنی و تأمین تجهیزات لازم، اقدامات لازم برای راه‌اندازی مجدد […]

۲۷آذر
فقط۱۲۰جایگاه برای فعال سازی باقی مانده/ امکان سوخت گیری با کارت از صبح فردا/هر ۱۰ دقیقه ۱۵۰ جایگاه فعال می‌شود

فقط۱۲۰جایگاه برای فعال سازی باقی مانده/ امکان سوخت گیری با کارت از صبح فردا/هر ۱۰ دقیقه ۱۵۰ جایگاه فعال می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده نفتی گفت: تاکنون ۴۰۰۰ جایگاه وارد مدار شده اند و در تلاش هستیم تا ساعات آینده شرایطی را فراهم کنیم تا مردم با استفاده از کار سوخت خود بتوانند فرایند سوخت گیری را انجام دهند.

۱۲آذر
حمله سایبری به جایگاههای سوخت شایعه است

حمله سایبری به جایگاههای سوخت شایعه است

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: امروز در اکثر جایگاههای سوخت اختلالی در سیستم پرداخت الکترونیکی بهای سوخت مربوط به شرکت پرداخت الکترونیک متعلق به یک بانک به وجود آمد که پس از ساعاتی رفع شد و حمله سایبری در کار نبود و ارتباطی به سامانه هوشمند نداشت.

۱۱آبان
سوختگیری با کارت سوخت در تمام جایگاه‌ها، از پایان وقت امروز

سوختگیری با کارت سوخت در تمام جایگاه‌ها، از پایان وقت امروز

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از سوختگیری با کارت سوخت در تمام جایگاه‌ها، از پایان وقت امروز خبر داد.