جایگاه CNG

۲۸بهمن
جایگاه CNG شهرداری مسجدسلیمان با حضور سرپرست فرمانداری  راه‌اندازی شد

جایگاه CNG شهرداری مسجدسلیمان با حضور سرپرست فرمانداری راه‌اندازی شد

با حضور میدانی جاوید شیخ سرپرست فرمانداری ، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان و بهرام زاده مسئول شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ،پمپ گاز CNG شهرداری وارد مدار خدمت رسانی شد.