دکتر محمود یزدان پناهی

۲۴آبان
جراحی موفقیت آمیز تومور نخاعی برای اولین بار در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

جراحی موفقیت آمیز تومور نخاعی برای اولین بار در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

نخستین عمل جراحی تومور نخاعی در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان با موفقیت انجام شد. دکتر ولی الله شرفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: این بیمار زن ۷۲ ساله که با سنگینی در راه رفتن و کم‌شدن قدرت پاها و کمر درد شدید به پزشک مراجعه کرده بود با تشخیص تومور نخاعی توسط دکتر محمود یزدان پناهی مورد عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه حال این بیمار مساعد گزارش شده است.