فرماندار اندیکا گفت: طرحهای آبرسانی این شهرستان با پیگیری استاندار خوزستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توسط آبفا و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) بار دیگر فعال شدند.
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با تشریح آخرین وضعیت سدهای خوزستان گفت: با مدیریتی که در سدهای استان انجام دادیم با اطمینان خاطر بهتری به استقبال فصل پاییز برویم.
مدیر امور انتقال ناحیه شمال شرق شرکت برق منطقهای خوزستان از نصب تجهیزات جدید در پست برق انقلاب جهت تامین برق پایدار و مطمئن ایستگاه پمپاژ آب شهید بهنام محمدی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.
سرپرست معاونت گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی خوزستان از صدور فراخوان جذب سرمایهگذار برای پروژه مجموعه شهرک گردشگری گُدار شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.