سوء قصد مسلحانه

۲۶مهر
عیادت شهردار مسجدسلیمان از رییس مضروب سازمان نظام پزشکی این شهرستان

عیادت شهردار مسجدسلیمان از رییس مضروب سازمان نظام پزشکی این شهرستان

در پی وقوع سو‌ءقصد به دکتر غلامرضا خواجه‌پور رئیس سازمان نظام پزشکی مسجدسلیمان، محمد خسروی شهردار این شهر با حضور در بیمارستان ۲۲ بهمن از وی عیادت کرد و در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.