شرکت برق منطقه ای خوزستان

۲۶تیر
پُست برق مالکریم مسجدسلیمان نوسازی شد

پُست برق مالکریم مسجدسلیمان نوسازی شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: پست برق مالکریم مسجدسلیمان با هدف بهبود وضعیت برق‌رسانی و تقویت ولتاژ این شهرستان، بهینه‌سازی و نوسازی شد.

۲۵فروردین
افزایش مصرف برق در خوزستان آغاز شد

افزایش مصرف برق در خوزستان آغاز شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش دما، مصرف برق در استان در حال افزایش است.

۰۴دی
برق ایستگاه پمپاژ آب مسجدسلیمان پایدار شد

برق ایستگاه پمپاژ آب مسجدسلیمان پایدار شد

مدیر امور انتقال ناحیه شمال شرق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از نصب تجهیزات جدید در پست برق انقلاب جهت تامین برق پایدار و مطمئن ایستگاه پمپاژ آب شهید بهنام محمدی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

۱۴تیر
مصرف برق خوزستان در خردادماه ۴.۸ درصد افزایش یافت

مصرف برق خوزستان در خردادماه ۴.۸ درصد افزایش یافت

مدیر دفتر بازار برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: انرژی مصرفی شبکه برق خوزستان در خرداد ماه، ۴.۸ درصد رشد داشته است.

۳۱خرداد
شهروندان جهت پایداری شبکه برق، مدیریت مصرف را جدی بگیرند

شهروندان جهت پایداری شبکه برق، مدیریت مصرف را جدی بگیرند

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: روند افزایشی دما و رشد مصرف برق باعث شده تا شبکه برق خوزستان در همین روزهای آغازین پیک به علت پرباری تحت تاثیر قرار بگیرد.

۱۷دی
عملیات اجرایی افزایش ظرفیت پست برق هوانیروز مسجدسلیمان آغاز شد

عملیات اجرایی افزایش ظرفیت پست برق هوانیروز مسجدسلیمان آغاز شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی افزایش ظرفیت پست فوق‌توزیع هوانیروز مسجد سلیمان با سرمایه‌گذاری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال گفت: این پست تا پایان سال جاری وارد مدار خواهد شد.

۲۱شهریور
بهره‌برداری از پنج پروژه در پست‌های برق خوزستان

بهره‌برداری از پنج پروژه در پست‌های برق خوزستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: پنج پروژه بانک خازنی و بِی‌، با ارزش سرمایه‌گذاری حدود ۲۹۰ میلیارد ریال در پست‌های برق خوزستان بهره‌برداری شد.