شرکت توزیع نیروی برق اهواز

۲۹خرداد
الزام ادارات به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری

الزام ادارات به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گفت: به منظور حفظ پایداری شبکه برق و رفاه شهروندان، ادارات ملزم به کاهش مصرف ۳۰ درصدی برق در زمان کار و ۶۰ درصدی پس از پایان کار هستند.

۰۳آذر
کشف ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک خانه در اهواز

کشف ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک خانه در اهواز

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) در عملیات ماموران انتظامی و با دستور مقام قضایی از یک واحد مسکونی در اهواز کشف و جمع‌آوری شد.

۱۸مرداد
۶۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در اهواز کشف شد

۶۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در اهواز کشف شد

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تعداد ۶۱ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز ( ماینر) در عملیات ماموران انتظامی و با دستور مقام قضایی در منطقه کوی علوی اهواز کشف و جمع‌آوری شد.

۲۳خرداد
هر یک سانتیگراد افزایش دما، چقدر مصرف برق را بالا می‌برد؟

هر یک سانتیگراد افزایش دما، چقدر مصرف برق را بالا می‌برد؟

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: زمانی که دمای هوا بالا است، مصرف برق بالا می‌رود و این مساله، زمینه بروز حادثه روی تجهیزات شبکه ناشی از عدم رعایت الگوی مصرف توسط برخی مشترکان را فراهم می‌آورد.

۱۱خرداد
۳۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان اهواز کشف شد

۳۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان اهواز کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۳۶ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز ، توسط نیروی انتظامی با همکاری شرکت توزیع برق اهواز در این شهر کشف و ضبط شد.