شورای مدیران منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضور مدیران منابع انسانی پنج شرکت بهرهبردار و معاونین و روسای مدیریت منابع انسانی ستاد این شرکت، به میزبانی مجتمع آموزش فنون اهواز برگزار شد. این نشست با هدف همافزایی، تبیین چالشها و ترسیم مسیر آتی در حوزه منابع انسانی صورت گرفت.
شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون در چارچوب برنامههای مسئولیت اجتماعی، عملیات بهسازی و آسفالت جادههای دسترسی روستاهای بروایه تریچی و بروایه حیدری در بخش مرکزی اهواز را با موفقیت به پایان رساند.
نشست مطبوعاتی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با مدیران مسئول و خبرنگاران پایگاه های خبری و نشریات مکتوب شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در جلسه پیشبینی پنجساله بهرهدهی چاههای شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجدسلیمان، با اشاره به جایگاه راهبردی این شرکت در صنعت نفت گفت: شرکت مسجدسلیمان به لحاظ فنی دارای مختصات متمایزی است؛ چراکه در کنار میادین قدیمی، از ظرفیت میادین جوان و با پتانسیل بالا برخوردار است که این تلاقی، فرصتی استثنایی برای توسعه همزمان در هر دو حوزه نفت و گاز فراهم آورده است.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبر داد که شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری در آینده نزدیک به قطب گازی مناطق نفتخیز جنوب تبدیل میشود.
تا پایان اسفند ماه دو طرح جمع آوری گازهای مشعل در مناطق نفت خیز جنوب به بهره برداری میرسد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با صدور پیامی روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و تجلیل از مقام « مهندس» را به جامعه مهندسین کشور خصوصاً مهندسین پرتلاش و خلاق صنعت نفت تبریک گفت.