تاریخ : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ 10 محرم 1448 Thursday, 25 June , 2026

نابرابری اداری

۱۸اسفند
جناب مهندس اوجی؛برای رهایی از بلاتکلیفی ۱۲ ساله در مدل قراردادی فعلی به چه کسی پناه ببریم؟

جناب مهندس اوجی؛برای رهایی از بلاتکلیفی ۱۲ ساله در مدل قراردادی فعلی به چه کسی پناه ببریم؟

تعداد زیادی از کارکنان قراردادی وزارت نفت با ارسال پیام های مشابه ای به این رسانه خبری خواستار رهایی از بلاتکلیفی ۱۲ ساله و پرهیز از برخورد های دو گانه با این پرسنل در وزارت نفت شدند.