ناترازی

۳۰تیر
دورکاری فعالیت ادارات خوزستان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه

دورکاری فعالیت ادارات خوزستان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه

استانداری خوزستان با صدور اطلاعیه ای از تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرای این استان طی روزهای سه شنبه 31 تیر و چهارشنبه یکم مرداد ماه خبر داد.

۲۱آذر
راهکار جدید دولت برای رفع ناترازی انرژی؛تجهیز تمامی ادارات دولتی به پنل‌های خورشیدی

راهکار جدید دولت برای رفع ناترازی انرژی؛تجهیز تمامی ادارات دولتی به پنل‌های خورشیدی

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت اعلام کرد که تا تابستان سال آینده ادارات دولتی مجهز به پنل‌های خورشیدی برای تولید برق می‌شوند.