نسل پنجم

۱۹مرداد
فناوری تلفن همراه در ایران ۳۰ ساله شد

فناوری تلفن همراه در ایران ۳۰ ساله شد

نخستین اپراتور سیار کشور که ۱۹ مرداد ۱۳۷۳ کار خود را با پایه‌گذاری ۲۴ ایستگاه رادیویی و عرضه چهار سیمکارت به نهاد ریاست جمهوری آغاز کرد، امروز با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰۰ سایت لوکیشن نسل پنجم ارتباطی (۵G) و لقب بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران و خاورمیانه وارد چهارمین دهه زندگی‌اش می‌شود.

۲۱اردیبهشت
تشریح فعالیت‌های همراه اول در ۵G/چالش‌ها و وظایف بخش‌های مختلف اکوسیستم ارتباطی در توسعه نقشه راه ملی ترسیم شد

تشریح فعالیت‌های همراه اول در ۵G/چالش‌ها و وظایف بخش‌های مختلف اکوسیستم ارتباطی در توسعه نقشه راه ملی ترسیم شد

معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات که در کیش برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های این اپراتور برای راه‌اندازی شبکه 5G، در حضور مدیران ارتباطی کشور و رگولاتور ارتباطی به ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی توسعه این فناوری به شکل تجاری تا افق 2025 پرداخت.