هفده مرداد

۱۷مرداد
پیام مدیر مخابرات منطقه خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیر مخابرات منطقه خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

مدیر مخابرات منطقه خوزستان طی پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را به همه خبرنگاران، صاحبان قلم و اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت.