ولی اله حیاتی

۲۱آذر
حضور کارمندان در ادارات خوزستان از امروز منوط به تزریق ۲دُز واکسن است

حضور کارمندان در ادارات خوزستان از امروز منوط به تزریق ۲دُز واکسن است

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: حضور کارمندان ادارات در خوزستان در محل کار خود، از فردا یکشنبه منوط به تزریق ۲ دز واکسن است و یا هر ۱۵ روز یکبار با هزینه شخصی خود تست پی سی آر ارایه دهند.