پارکینگ ۱۷ شهریور

۲۷مرداد
جابجایی ایستگاه اتوبوس درون شهری میدان نمره یک به پارکینگ ۱۷ شهریور در آینده نزدیک
شهردار مسجدسلیمان خبر داد:

جابجایی ایستگاه اتوبوس درون شهری میدان نمره یک به پارکینگ ۱۷ شهریور در آینده نزدیک

شهردار مسجدسلیمان از جابجایی ایستگاه خط واحد اتوبوس میدان نمره یک جنب کارواش صفری به پارکینگ ۱۷ شهریور در آینده نزدیک خبر داد.