تاریخ : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ 9 محرم 1448 Wednesday, 24 June , 2026

کارت سوخت

17می
سهمیه کارت اضطراری بنزین در خوزستان افزایش یافت

سهمیه کارت اضطراری بنزین در خوزستان افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: برای کاهش ازدحام در جایگاه‌ها، سهمیه سوختگیری با کارت‌های اضطراری جایگاه‌های خوزستان از ۱۵ به ۲۰ لیتر افزایش یافت.

20مارس
بازگشت سقف سوخت‌گیری به ۳۰ لیتر؛ محدودیت تازه برای کارت‌های آزاد جایگاه‌ها

بازگشت سقف سوخت‌گیری به ۳۰ لیتر؛ محدودیت تازه برای کارت‌های آزاد جایگاه‌ها

سخنگوی صنف جایگاه‌داران با بیان اینکه در تازه‌ترین تصمیم برای مدیریت توزیع سوخت در کشور، سقف برداشت بنزین با کارت سوخت شخصی دوباره به ۳۰ لیتر در روز افزایش یافت، اعلام کرد: میزان سوخت‌گیری با کارت‌های آزاد جایگاه‌ها به‌تدریج در سراسر کشور به ۱۰ لیتر در هر بار سوخت‌گیری محدود خواهد شد.

27فوریه
صدور یک روزه کارت سوخت در اهواز

صدور یک روزه کارت سوخت در اهواز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از شتاب چشمگیر در روند تولید و تحویل کارت‌های هوشمند سوخت در منطقه اهواز خبر داد و گفت: صدور کارت سوخت با دستگاه صدور آنی تسریع شده است.

11فوریه
🔴 چطور یک روزه کارت سوخت دریافت کنیم؟

🔴 چطور یک روزه کارت سوخت دریافت کنیم؟

🔹روز گذشته طرح ملی صدور آنی کارت هوشمند سوخت به مرحله بهره‌برداری و اجرا رسید.

30ژانویه
افرادی که کارت سوخت ندارند بخوانند

افرادی که کارت سوخت ندارند بخوانند

کارت سوخت یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریت مصرف و کنترل توزیع بنزین در کشور است؛ در این راستا ممکن است برخی افراد هنوز کارت دریافت نکرده و یا کارت خود را به دلایل مختلف از دست داده باشند که باید برای دریافت آن اقدام کنند.

17دسامبر
گرانی هم رشد مصرف بنزین را متوقف نکرد! / تکذیب کاهش ۴۰ درصدی مصرف بنزین پس از گرانی

گرانی هم رشد مصرف بنزین را متوقف نکرد! / تکذیب کاهش ۴۰ درصدی مصرف بنزین پس از گرانی

سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور گفت: اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و اظهارنظرهایی مبنی بر اینکه پس از اجرای طرح بنزینی دولت در روز اول مصرف بنزین ۴۰درصد کاهش یافته، تکذیب می‌شود.

13دسامبر
عرضه بنزین سه‌نرخی از امروز؛ هر خودرو چقدر سهمیه دارد؟

عرضه بنزین سه‌نرخی از امروز؛ هر خودرو چقدر سهمیه دارد؟

از امروز بنزین در سه نرخ ۱۵۰۰، ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومان عرضه می‌شود؛ سهمیه خودروهای مختلف تغییری نکرده اما مصرف بیش از سقف یا بدون کارت سوخت، گران‌ تمام می‌شود.