پیرترین زن ایران درگذشت + شناسنامه مادربزرگ ۱۴۰ ساله
سواستفاده کلاهبرداران از اختلالات بانکی
📌مربی مسجدسلیمانی ، نایب رییس هیأت وزنه برداری استان خوزستان شد
لزوم بازشناسی ظرفیت سرمایه گذاری و توسعه شهرک های صنعتی شهرستان های مسجدسلیمان،هفتکل،لالی و اندیکا
دست نوشته مقتول، سرنوشت شوهر قاتل را تغییر داد/ قتل کنار سفره هفت سین
مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکشنبه 6 اردیبهشت از کاشت 5 هزار نهال بومی( گرمسیری متناسب با آب و هوای خوزستان) به مناسبت روز زمین پاک خبر داد.
در سالهای اخیر، طرحهای گستردهای در حوزه کاشت نهال و احیای پوشش گیاهی در کشور اجرا شده که نشان میدهد موضوع درختکاری دیگر یک اقدام نمادین نیست، بلکه به یک سیاست ملی تبدیل شده است.
عملیات کاشت درخت و کاشت گلهای فصلی در بلوارها و میادین مختلف شهر مسجدسلیمان آغاز شد.
با دستور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان عملیات کاشت نخل تزئینی پالم در حدفاصل میدان نمره یک تا دوراهی بیبیان توسط معاونت خدمات شهری (واحد فضای سبز) شهرداری به اجرا درآمد.
به مناسبت هفته منابع طبیعی و در راستای توسعه فضای سبز مدارس، ایجاد شور و نشاط در میان دانشآموزان و افزایش مشارکت آنان در طرحهای محیط زیستی، کارگاه آموزشی حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی توسط توسط انجمن همیاران محیط زیست مسجدسلیمان برگزار شد.
آئین نکوداشت روزدرختکاری، سه شنبه 14 اسفند با حضور مدیرکل سازمان محیط زیست استان خوزستان و هیات همراه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد.
تعدادی از فعالین محیط زیست و دوست داران طبیعت در شهرستان مسجدسلیمان با پرورش و تولید 100 اصله نهال بومی سازگار با اقلیم آب و هوایی منطقه و کاشت آن در اراضی ملی و منطقه حفاظت شده هفت شهیدان، گامی ارزنده و آموزنده را در جهت توسعه فضای سبز و آموزش به نسل های آینده ساز برداشتند.