کویر لوت

۱۴تیر
گرما ۴۸۳ نفر را در شهداد کرمان راهی بیمارستانی کرد

گرما ۴۸۳ نفر را در شهداد کرمان راهی بیمارستانی کرد

افزایش دما در روزهای گذشته قریب به ۵۰۰ نفر شهروند شهدادی را راهی بیمارستان و خسارت ۱۵۰ میلیارد ریالی هم به بخش کشاورزی وارد کرد.