گواهی نامه اعتبار بخشی ملی

۱۴مهر
بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان گواهی نامه اعتبار بخشی ملی دریافت کرد

بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان گواهی نامه اعتبار بخشی ملی دریافت کرد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان از اعطای گواهی نامه اعتبار بخشی ملی به بیمارستان 22 بهمن این شهرستان توسط وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد .