CNG

۱۷آبان
جایگاه CNG شهرداری مسجدسلیمان فعال شد

جایگاه CNG شهرداری مسجدسلیمان فعال شد

معاون خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان از بازگشت دوباره جایگاه CNG شهرداری به مدار خدمت پس از مدتی وقفه خبرداد.

۲۹تیر
اطلاعیه شهرداری مسجدسلیمان در خصوص تعطیلی موقت جایگاه CNG به‌دلیل مسائل ایمنی و استانداردسازی

اطلاعیه شهرداری مسجدسلیمان در خصوص تعطیلی موقت جایگاه CNG به‌دلیل مسائل ایمنی و استانداردسازی

به اطلاع عموم شهروندان گرامی می‌رساند در پی بررسی‌های به‌عمل‌آمده از سوی سازمان ملی استاندارد و با هدف رعایت الزامات ایمنی، فنی و استانداردسازی زیرساخت‌های جایگاه سوخت CNG تحت نظارت شهرداری مسجدسلیمان، این جایگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.