تاریخ : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵ 13 محرم 1448 Sunday, 28 June , 2026

بایگانی‌های استان خوزستان - صفحه ۴ از ۵۲۲ - پایگاه خبری تحلیلی حاشیه خبر

۲۶خرداد
«اُمید» همچنان پابرجاست

«اُمید» همچنان پابرجاست

پیوند ساکنان مرکز امید با این مجموعه پیوندی از جنس خانه و کاشانه است برای دخترانی که بسیاری از آنها از نعمت حضور سرپرست محروم اند یا سایه حمایت خانواده را بر سر ندارند اینجا تنها یک سرپناه نیست بلکه کانون زندگی آن هاست.
۲۵خرداد
خوزستان کانون یک سوم عقرب گزیدگی‌های کشور

خوزستان کانون یک سوم عقرب گزیدگی‌های کشور

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اعلام کرد: بررسی آخرین آمارها نشان می‌دهد ۱۷ هزار و ۳۲۰ مورد عقرب‌گزیدگی طی سال ۱۴۰۴ در حوزه زیر پوشش دانشگاه در خوزستان به ثبت رسیده که ۳۳ درصد موارد عقرب‌گزیدگی کشور، معادل یک‌سوم، را به خود اختصاص داده است.
۲۵خرداد
دیدار شهردار مسجدسلیمان و نایب رئیس شورای شهر با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان

دیدار شهردار مسجدسلیمان و نایب رئیس شورای شهر با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به همراه نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات کارکنان و فعالان حوزه محیط زیست، با مصطفی یوسفی رئیس این اداره دیدار و گفت‌وگو کردند.
۲۳خرداد
کشف بیش از ۱۸ هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق در مسجدسلیمان

کشف بیش از ۱۸ هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق در مسجدسلیمان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از کشف ۱۸ هزار و ۴۹۸ لیتر نفت‌گاز قاچاق در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.
۱۹خرداد
تصادف و واژگونی جرثقیل در خوزستان چهار قربانی گرفت

تصادف و واژگونی جرثقیل در خوزستان چهار قربانی گرفت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وقوع ۲ حادثه جداگانه تصادف جاده ای و واژگونی جرثقیل در خوزستان در روز سه شنبه چهار نفر کشته بر جای گذاشت.
۱۹خرداد
دمای هوای خوزستان پنج درجه افزایش می‌یابد

دمای هوای خوزستان پنج درجه افزایش می‌یابد

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: روند افزایش دما بین سه تا پنج درجه سانتیگراد تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
۱۹خرداد
شهردار مسجدسلیمان: محیط‌زیست خانه مشترک ماست و نیازمند مراقبت همگانی

شهردار مسجدسلیمان: محیط‌زیست خانه مشترک ماست و نیازمند مراقبت همگانی

شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته محیط‌زیست، این مناسبت را به همه شهروندان تبریک گفت و در پیامی بر اهمیت توجه همگانی به طبیعت و نقش شهروندان در پاسداشت محیط‌زیست شهری تأکید کرد.