تاریخ : سه شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵ 8 محرم 1448 Tuesday, 23 June , 2026
0

شهردار مسجدسلیمان: محیط‌زیست خانه مشترک ماست و نیازمند مراقبت همگانی

  • کد خبر : 34676
  • 09 ژوئن 2026 - 20:58
شهردار مسجدسلیمان: محیط‌زیست خانه مشترک ماست و نیازمند مراقبت همگانی
شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته محیط‌زیست، این مناسبت را به همه شهروندان تبریک گفت و در پیامی بر اهمیت توجه همگانی به طبیعت و نقش شهروندان در پاسداشت محیط‌زیست شهری تأکید کرد.

به گزارش حاشیه خبر، محمد خسروی در این پیام با اشاره به اینکه محیط‌زیست، خانه مشترک همه ماست، بیان کرد: مراقبت از طبیعت تنها یک وظیفه اداری نیست، بلکه مسئولیتی اخلاقی و انسانی است که آینده فرزندان این شهر به آن گره خورده است.

او افزود: هفته محیط‌زیست فرصتی است تا هر یک از ما سهم خود را در حفظ این سرمایه ارزشمند بازنگری کنیم.

شهردار مسجدسلیمان با تأکید بر اینکه حفاظت از محیط‌زیست بدون مشارکت مردم به نتیجه نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: هر شهروند می‌تواند با رفتارهای ساده اما مؤثر، نقشی مهم در بهبود کیفیت محیط‌زیست ایفا کند؛ از کاهش تولید زباله گرفته تا مراقبت از فضاهای سبز و پرهیز از رهاسازی پسماند در طبیعت.

خسروی در پایان با تبریک دوباره این هفته، ابراز امیدواری کرد که توجه به محیط‌زیست به یک فرهنگ پایدار و ارزش مشترک در میان شهروندان تبدیل شود و آینده‌ای شکل گیرد که در آن طبیعت، جایگاهی شایسته در زندگی روزمره مردم داشته باشد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=34676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.