بایگانی‌های استان ها - صفحه ۵ از ۶۵۴ - پایگاه خبری تحلیلی حاشیه خبر

۲۳خرداد
سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می‌شود / این مناطق تا اواسط هفته بارانی است / توفان گرد و خاک در ۲۰ استان

سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می‌شود / این مناطق تا اواسط هفته بارانی است / توفان گرد و خاک در ۲۰ استان

گزاش سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد فعالیت سامانه بارشی در نوار شمال، شمال غربی و شمال شرقی کشور از امروز شنبه (۲۳ خرداد) تا سه‌شنبه ادامه دارد. امروز در ۱۱ استان شدت بارش رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی با هشدار هواشناسی سطح زرد همراه است. سامانه بارشی بعدی فردا وارد کشور می‌شود.
۲۳خرداد
کشف بیش از ۱۸ هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق در مسجدسلیمان

کشف بیش از ۱۸ هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق در مسجدسلیمان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از کشف ۱۸ هزار و ۴۹۸ لیتر نفت‌گاز قاچاق در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.
۲۲خرداد
گیسوانی که طلا شدند؛ رونق بازار خرید و فروش موی طبیعی بانوان در فارس

گیسوانی که طلا شدند؛ رونق بازار خرید و فروش موی طبیعی بانوان در فارس

افزایش استقبال از اکستنشن‌های طبیعی و کلاه‌گیس‌های درمانی، بازار خرید و فروش موی سر بانوان را در سال‌های اخیر رونق بخشیده است. فعالان این حوزه می‌گویند موهای بلند، سالم و رنگ‌نشده با توجه به کیفیت و کاربردهای متنوع در صنعت زیبایی و درمان، با قیمت‌های قابل توجهی در بازار معامله می‌شوند.
۱۹خرداد
تصادف و واژگونی جرثقیل در خوزستان چهار قربانی گرفت

تصادف و واژگونی جرثقیل در خوزستان چهار قربانی گرفت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وقوع ۲ حادثه جداگانه تصادف جاده ای و واژگونی جرثقیل در خوزستان در روز سه شنبه چهار نفر کشته بر جای گذاشت.
۱۹خرداد
دمای هوای خوزستان پنج درجه افزایش می‌یابد

دمای هوای خوزستان پنج درجه افزایش می‌یابد

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: روند افزایش دما بین سه تا پنج درجه سانتیگراد تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
۱۹خرداد
شهردار مسجدسلیمان: محیط‌زیست خانه مشترک ماست و نیازمند مراقبت همگانی

شهردار مسجدسلیمان: محیط‌زیست خانه مشترک ماست و نیازمند مراقبت همگانی

شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته محیط‌زیست، این مناسبت را به همه شهروندان تبریک گفت و در پیامی بر اهمیت توجه همگانی به طبیعت و نقش شهروندان در پاسداشت محیط‌زیست شهری تأکید کرد.
۱۹خرداد
پیگیری فرماندار مسجدسلیمان و اقدام میدانی شهرداری در لایروبی نی‌زارهای بیمارستان ۲۲ بهمن

پیگیری فرماندار مسجدسلیمان و اقدام میدانی شهرداری در لایروبی نی‌زارهای بیمارستان ۲۲ بهمن

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات لایروبی و پاکسازی کانال آب های سطحی و نی‌زارهای بیمارستان ۲۲بهمن نمره ۲ با پیگیری‌های جاوید شیخ فرماندار خبر داد.