بایگانی‌های محیط زیست - صفحه ۴۲ از ۴۷ - پایگاه خبری تحلیلی حاشیه خبر

۳۰دی
انسداد ۴۵ جاده به دلیل «سیلاب» و «برف و کولاک»/بارش در جاده‌های ۹ استان

انسداد ۴۵ جاده به دلیل «سیلاب» و «برف و کولاک»/بارش در جاده‌های ۹ استان

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر ۴۵ جاده به دلیل بروز سیلاب، برف و کولاک و نبود ایمنی‌ مسدود است، گفت: راهداران با تلاش ۲۴ ساعته و با بکارگیری تجهیزات راهداری تلاش می‌کنند محورهای مسدود به سرعت باز شود.
۳۰دی
دمای زیر صفر و یخ‌زدگی در راه خوزستان

دمای زیر صفر و یخ‌زدگی در راه خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی دماهای زیر صفر و یخ‌زدگی سطح زمین در استان خبر داد.
۳۰دی
توزیع ۵۰۰۰ اصله نهال توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
به مناسبت روز ملي هواي پاك انجام شد؛

توزیع ۵۰۰۰ اصله نهال توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

مراسم گرامي داشت روز ملي هواي پاك و آيين كاشت نهال توسط مديران و روساي دواير دولتي و شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان صبح روز سه شنبه در پارك موزه برق تمبي برگزار شد .
۲۸دی
بارش ۳۰ سانتی متر برف در تاراز اندیکا

بارش ۳۰ سانتی متر برف در تاراز اندیکا

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا گفت: بارش سنگین برف در منطقه تاراز همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در این منطقه به بیش از ۳۰ سانتی متر رسیده است.
۰۸دی
آیین‌نامه بومی خوزستان برای تعطیلی در شرایط آلودگی تدوین می‌شود
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان :

آیین‌نامه بومی خوزستان برای تعطیلی در شرایط آلودگی تدوین می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از تدوین آیین‌نامه بومی این استان برای تعطیلی در شرایط آلودگی هوا خبر داد و گفت: در فصل سرما شرایط وقوع وارونگی دما و استقرار آلودگی به ویژه در شهرهای صنعتی استان خوزستان و اهواز وجود دارد.
۲۸آذر
مه و سرما در راه خوزستان

مه و سرما در راه خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع پدیده مه و کاهش محسوس دما در استان خبر داد.
۲۵آذر
آلودگی نفتی منطقه حفاظت شده کُرایی پاکسازی شد
رییس HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد :

آلودگی نفتی منطقه حفاظت شده کُرایی پاکسازی شد

رییس اداره بهداشت،ایمنی،محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از انجام عملیات پاکسازی آلودگی نفتی چشمه آب واقع در منطقه حفاظت شده کُرایی خبر داد و گفت : آلودگی نفتی مشاهده شده با استفاده از بوم و پدهای جاذب نفت به صورت کامل جمع آوری و پاکسازی شد .