3

کارمندان نمونه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان معرفی و تقدیر شدند

  • کد خبر : 11859
  • 10 آبان 1401 - 15:06
کارمندان نمونه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان معرفی و تقدیر شدند
کارمندان نمونه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان معرفی و از زحمات و خدمات آنها تجلیل و تقدیر به عمل آمد .

به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این مراسم در جلسه صبح گاهی عملیات و با حضور مدیرعامل و کلیه مدیران و روسای ادارات ستادی برگزار و طی آن از یک کارمند رسمی و یک کارمند قراردادی این شرکت تقدیر و تجلیل شد .

طی این اقدام از آقایان ارسطو داراب پور کارمند رسمی و سرگروه پروژه تعمیر و تکمیل چاه ها مدیریت فنی و آقای رامین امامی کارمند قراردادی و مهندس سیویل پروژه های راه مدیریت مهندسی و ساختمان با اهدای لوح تقدیری که از سوی دکتر مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در توسعه منابع انسانی امضاء شده بود بخاطر عملکرد سال ۱۴۰۰ تجلیل به عمل آمد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ضمن تبریک این موفقیت به کارکنان یاد شده گفت : وقتی به هدف عالیه سازمان که تحقق برنامه های تولید نفت و گاز است برسیم یعنی آنکه همه مجموعه به نحو احسن در حال انجام وظیفه و خدمت هستند.

مهندس علیرضا هیهاوند با اشاره به نقش سایر اعضای یک مجموعه در رسیدن به موفقیت گفت: هیچ فردی به تنهایی از عهده انجام مسئولیت بر نمی آید و یک مجموعه و یک تیم در انجام وظایف و ایفای مسئولیت، نقش و مشارکت داشته و دارند بر این اساس این ۲ همکار در واقع نماینده تمامی کارکنان خوب این شرکت می باشند .

وی تصریح کرد : از نظر بنده همه خوب و نمونه هستند اما وقتی معیارها دقیق تر و سنجش ها حساس تر می شود،  انتخاب نفرات خیلی سخت است .

مدیرمنابع انسانی این شرکت نیز طی سخنانی به تشریح فرایند انتخاب کارمندان پرداخت و گفت : با ابلاغ شاخص ها و معیارها از سوی مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در فروردین ماه امسال و با کسب نظر از مدیران و روسای ستادی جهت اعلام نفرات حایز شرایط فرایند انتخاب کارمندان نمونه آغاز شد .

مهندس رضا ورناصری افزود : با توجه به اینکه ۱۰ شاخص برای انتخاب کارمند نمونه رسمی و ۱۳ شاخص برای کارمند نمونه قراردادی مشخص گردیده بود، در جلسه ای تخصصی شرایط نفرات اعلام شده بررسی و در نهایت ۴ نفر به مناطق نفتخیز جنوب معرفی شدند که از بین نفرات اعلام شده این ۲ عزیز انتخاب گردیدند .

نگارش و انتشار : دانوش صالحی / تصاویر : محمد باقری

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=11859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.