4

برای اولین بار در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون آئین تقدیر از کارکنان خلاق و نوآور برگزار شد

  • کد خبر : 17140
  • 29 خرداد 1402 - 22:48
برای اولین بار در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون آئین تقدیر از کارکنان خلاق و نوآور برگزار شد
آئین تجلیل از کارکنان خلاق و نوآور شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در سال 1401 برای اولین بار و به همت مدیریت منابع انسانی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در این آئین که سه شنبه ۲۳ خرداد در سالن همایش شهدای این شرکت برگزار شد، اهمیت و جایگاه کارکنان خلاق و نوآور را بسیار مهم دانست و با تأکید بر ایجاد تیم های خلاقیت و گسترش آن در سازمان، از این افراد ارزشمند تقدیر و تشکر کرد.
ابوالقاسم حبیبی پور، حمایت مدیرعامل شرکت کارون جناب آقای مهندس شهروئی را در ارزش گذاری و توجه به موضوع خلاقیت و نوآوری بسیار مهم دانست و اعلام نمود: با این حمایت، چشم انداز بسیار روشنی در این خصوص قابل تصور است.
مدیر منابع انسانی شرکت کارون افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه، محدودیت و چالش های مختلف در سازمان، خلاقیت و نوآوری ضرورت اجتناب ناپذیر امروز ما در دهه چهارم انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: ظرفیت های قابل توجهی از کارکنان خلاق و نوآور در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون وجود دارد که لازم است این ظرفیت ها سازماندهی شده و با برنامه ریزی های لازم به عرصه ی ظهور برسد و به سازمان کمک کند.

شناسایی و انتخاب کارکنان مذکور پس از اعلام فراخوان، دریافت مستندات و بررسی های کارشناسی و میدانی صورت گرفت و تعداد ۴۶ نفر از مجموعه کارکنان شرکت کارون در این زمینه شناسایی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=17140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.